Det var fredag ​​kväll, November sade just att dystra november enda objektet. För när jag hade kommit bort mig ut på stan – Det är inte ofta en ung jordbrukare har fri och när jag första fria, är det sällan jag använder min helg bort för att ta på stan. Men nu hade en av de större arenor i smabyen Jag körde gården för den annonserade med cowboyfest i kväll, så jag trodde att det var möjligt en ta en tur ut för att se om det fanns något goj. För att hitta den kostym var nog inte det största problemet, cowboyhatt hade räddat sommarlandet musikfestival, och med ett par jeans och en John Deere t-shirt Jag var redo I.

Vi var en liten grupp på tre killar som sorterade oss med en liten förfest på förhandlingarna. Eftersom vi verkar i en liknande bransch – Jag som jordbrukare och de andra två också maskinforere talades det definitivt särskilt intresse. Uppenbarligen var frågan just nämnda och, allt annat skulle var direkt onaturligt när tre killar träffas. Vid elvatiden började att fa oöppnad ölflaska igen, sa vi ringde en taxi och så småningom dröja oss till stan.

Koen framför klubben var inte den längsta, men Josh Varet var fortfarande okej att han är bror till en av följande stående i Dora och fick lurade oss in i en annan ingång. Slappna av en lön gjorde vi. Det var inte länge i dörrarna eftersom jag förlorade säkringen på de andra två. De träffade bekanta var de än vände sig, sa jag Tusla en resa längre in i rummet. Jag fick själv säkert bättre med Hellbillies genom högtalarna än musiken brukar spelas på en sådan plats. Många hade varit kreativ med pakledninga och, även om jag tvivlade starkt på flickor i gamla genomsnittliga Vilda Västern hade sapass djup ringning och sade korta kjolar. Men jag inte klaga på utsikten är jag, där jag gick och smyg sneglade på de flesta platser var det möjligt för en titt. Hans ögon slutade flera gånger på en söt brunett, som jag var helt säker på att jag hade sökt efter, förutom att jag lyckades placera henne. Efter en lång blick jag berättade för henne plötsligt rätt in i ögonen, hon log och sa “men det är inte min favorit bonde då.” Hon smalop de få metra fram till mig och kastade sig runt min hals. Jag var lite lagt ut, men var summariskt mig nog att erkänna att jag kände igen henne, men fan om jag lyckats placera henne. Hon skrattade och hälls i det svarta hålet – att hon inte bor så långt bort från mitt hus och hade gatt rida förbi mig med sin dotter säga flera gånger, och vi hade bytt några ord en gång i sommar, när jag håller på en höjning kor mjolking en eftermiddag. Jag log och skyllde på medlemskap på kort sikt föreningen. Och inte tappa greppet helt smällde på jag kommenterade att det var osannolikt att jag kom till ett försök en köpa en öl till henne så småningom. Hon lovade mig ett tack ja hon gick tillbaka till några vänner, som verkligen undrat vem hon pratade med.

Jag strosade en andra omgång, men hittade inte de två jag kom med. Inte fick jag så hårt om det heller, men lite matte jag SLA döda lite tid med. Jag skulle inte byta något för pågående när det kom Silje heller. Bad namn och lite annat, som hon var ensamstående mamma till en flicka på tre år jag hade klarat en krage ut ur minnet. Jag vandrade ut på en promenad, bara för att upptäcka att det regnade och blåste ännu mer än när vi kom in, sa jag vände på svansen och gick in igen. Efter en runda på de män avdelningen, jag hittade de två jag gick ut med, djupt i samtal om grävmaskiner. Det var inte så länge en anteckning om att det var lite på sidan av mitt bord, och just nu de var väl tänka efter en gång i stället med en söt brunett än i dieselmotorer. Efter en spaning varv hittade jag Nigel, prickade henne på axeln och frågade om hon kunde tänka sig att olen na. Tur för mig, tackade hon ja, reste hon sig även från flickvänner gänget satt hon med och var med mig till baren. Det var relativt bra med folk, så vi satt på varje stol var som vi förväntat. Så småningom fick vi en halv liten ren produkt, men vi var sittande vid disken. Chatten var förvånansvärt lätt om allt och ingenting, och jag minns den årliga talade inte så mycket om vad vi pratade om. Vi var tvungna att åtminstone ha sitti där ett tag, fick jag mig skänken Inga stängda, och musiken började få en mycket långsammare takt. Jag gick halv blot skämt som Nigel skrattade bryskt från. Halvvägs genom skratt bullet jag frågade om hon skulle vilja dansa, nu när tempot passar mig lite bättre. Hon bara log och tog min hand när vi gick till dansgolvet.

Golvet var helt full av par som dansar nära, och hon slog armarna om min hals. Jag höll henne runt midjan och vi dansade lugnt från sida till sida. Hon log när jag nästan tonlösa sången på refrängen. Vi dansade till några fler låtar till DJ meddelade att nu var det dags för den sista låten, sade här var det bara en plocka upp en kvinna. “Ha”, sa jag, och Nigel skrattade när hon fortfarande stod nära mig med sitt huvud mot min axel. Helloween låten “The Finast jag vet” och jag smekte en hand genom håret. Hon kliar min lilla hals när hon lutade huvudet bakåt och tittade på mig. “Får jag en puss” frågade hon, men jag hade inte ett svar för jag kände en tunga mot mina läppar. Jag smekte mina händer säger precis innanför den övre delen av hennes rygg medan vi dansade och kysstes. Plötsligt, ljuset, och jag tror inte att någon av oss hade märkt att musiken hade slutat, jag hade verkligen inte gjort det. Jag höll fortfarande henne när jag tackade honom för en Sardeles trevlig kväll. “Vem säger att det är över redan då?” Nigel log mot mig.

Vi fick jackor sist, och gick ut. Lyckligtvis hade Varet lura sig själva, men nu när det hade klarats upp, var det blir ganska kallt. Silje pressas tätt mot mig när vi gick ner till taxistation. Där träffade vi de människor vi båda kom med. En av dem fick jag tillsammans med välkända visst en flickvän Silje från också, och de var i full gång en affär efterfest. Efter en snabb räkning, kom vi fram till att vi var sju stycken tillsammans, sa att vi var tvungna att ta två taxibilar. När det var var resan av koa var en bil med plats för sex passagerare var redo. Jag blev genast frampa och föreslog att Nigel och jag kunde ta nästa bil – Silje kloyp mig i sidan och log, och den andra försvunnit. Det tog inte många minuter för det var en ny, och vi satt i baksätet, medan den dumpade en okänd man i framsätet. Han blev omedelbart frampa med en berätta vart han skulle och det var lyckligtvis i vissa ungefär samma riktning om var vi skulle, sade ingen av oss i baksätet protesterade. Vi körde genom staden och jag hoppade något när jag kände en kall hand i korsryggen, i jacka och skjorta. “Ma bara värma lite” Nigel viskade när hon kysste mig på halsen. Jag lägger en hand på hennes lår och hon målade som en katt tills mitt öra.

När taxin hade sjunkit till den relativt luft krokiga främre passagerare frågade taxichauffören där vägen gick. “Lerhus”, sade Nigel, och jag förstod mycket lite om varför hon svarade min gård. “Är inte efterfesten för två då?” Silje ler. Jag var oförmögen att en protest, och det var nog det sista jag skulle göra och om jag hade varit högljudd förstärkning den andra klassen. De sista minuter uppför från staden gar hålls borta, men kyssar snart blir varmare, och båda händerna mer nargaende. Jag upptäcker ett leende taxisjafor i spegeln, utan att göra mig i världen. Vid en het tjej Silje ställa sig på “ensam hemma fest” med mig doin ‘omöjliga en dröm om en gång.

Väl inne i hallen, jag kan inte låta bli att be om ursäkt tydlig kandidat karakteriseras i huset utan Silje bryr sig så mycket på det. Hon frågar om jag kan lysa upp ugnen, hon fryser. “Okej, men när du hittar något att dricka i glasskåpet som” säger jag. Och när det brinner ordentligt i ugnen, fann hon bad vin och glas, och fyllde dem. Hon kryper upp till mig i soffan, och vi skala. Jag kan inte låta bli att tala om för henne hur surrealistiskt jag tycker detta är. Hon skrattar och fiskar ut sin mobil från hennes plånbok. “Titta här”, sa hon och gav mig telefonen. Detta budskap har jag inte vågat en skicka, även om jag skrev det efter att ha pratat med dig i sommar. Jag sökte på numret på kvällen och sånt. I gengäld ger hon sig och frågar om vi kan få en kaffe en dag och bli mer känd. “Så söt du är”, sa hon när jag slår henne på kinden och försäkra henne om att jag skulle svara “när då? Igår kväll, eller ännu tidigare?”.

Hon sätter ner sitt glas och sitter grensle mig. Jag log och smekte henne på magen, runt midjan och satte mina händer på hennes röv. Vi kysser medan jag smekte henne tillbaka upp på toppen. Hon sträcker på halsen och jag kysser hennes örsnibbar. “Na du vet vad du gör” hon fnissar. Jag biter läpparna och hon gnyr och skakar mig i håret. “Det känns som om du” viskar hon i mitt öra, och jag svarar med en pull topp över hennes huvud. Na förstår, jag ser hur otroligt sexig hon är, är stora tuttar pressas samman av svarta bh, en läcker gosa mage och rund, mjuk tillåter stickning av korta dongeriskjortet. Hon ler när hon ser hur jag äter upp henne med blicken, tittar på mig och stack ut tungan spets medan hon är snarare en liten skvätt vin i springan mellan tuttarna. Jag böjer fram och äter mer än jag slicka i mig. Silje armar runt min hals och lade huvudet tillbaka. Na försvinner rensa snabbt, vi kysser, Tafsas, skratta och tumlande ut ur den smala soffan och ner på golvet framför spisen. Nigel sitter grensle mig, kysser mig på bröstet medan hennes händer hittat min kuk. Jag lutar huvudet bakåt och njuter av det, vet att hon onanerar mig medan hon Aker nedåt och mun finner samma plats som hennes händer. När hon börjar suga mig, jag vet att det här inte kan pågå länge, men jag tycker om det så länge jag kan. Tungan hon arbetar som en virvelvind runt min kuk, och hon tar mig djupare och djupare in i munnen. Jag tar hennes hår och drog upp henne mot mig. “Continuing na blir en kort efterfest” säger jag, och hon skrattar. Vi kysser medan jag rullar hon runt och sa jag ligger halvvägs över henne. Jag böja sig framåt och kysser henne på bröst, slickar de styva bröstvårtorna. Hon moans och vred på huvudet – fråga mig en bit henne. Jag drar försiktigt i bröstvårtorna med tänderna och stönade blir sma tjut. En hand strök ner den läckra mjuka magen och mellan mina ben jag hittar en smidig och plaskvat möss. Hon gnyr när jag smekte hennes Klitten och socker “jaaah” när två fingrar glida in i henne. Jag fingrar och sög på hennes bröst, och Nigel blir mer och mer vild under mig. Hon gnyr och stönar, kastar på hans huvud och slita mig håret. Jag hade sagt gärna ge henne en orgasm, och hon verkar bry sig på en bra väg. Jag kysser ner hennes mage, och hitta Klitten med tungan medan hans fingrar glider djupare och djupare in i henne. Hela hennes kropp spänna upp, skäller hon. Jag fortsatte att slicka henne tills hon slappnar av igen.

Nigel reser sig upp på armbågarna och log mot mig, hennes ögon tråkig och rufsig hår. “Skit i att jag har skickat meddelandet fyra månader sedan” skrattar hon. Jag skrattar också, och kysser henne. Hon onanerar mig sakta när hon tittar på mig – säger att hon vill ha den mer, som på kuk. Jag går över på rygg och drog upp henne på grensle mig. Hon stöder en hand på mitt bröst medan hon styr din kuk i musen med den andra. Båda stönar när hon glider till botten på den. Hennes bröst gungade sakta upp och ner när hon börjar att rida mig – Jag sträcker ut sina händer och kramar dem. Silje rida snabbare och snabbare medan stönanden alltmer båda. Jag tycker om en åsikt om denna läckra formulär fullt flicka, klämma dessa vackra bröst, se den blanka musen som glider upp och ner på min kuk. Det känns å ena visar att jag inte är närvarande, jag tittar bara på vad som händer – och det får mig att hålla längre än jag befarade. Men nu börjar vild resa i Silje verkligen en märkbar, jag stönar och kramar hennes bröst nästan för hårt. Hon skriker mer än hon gnyr, men fortsätter att rida mig i ett vilt tempo. Jag vet att det blåser över hans kuk, och med en moaning klipp jag Silje ner på mig och sprutar på henne. Hon skrek och trycka hårt mot mig, och jag kommer i flera stötar.

Vi måste ha slumrat lite båda, för när vi vaknar, släckte den i ugnen, och det börjar bli ganska coolt. Vi ska gå i duschen tillsammans och krypa under täcket efteråt. Vi somnar i ett kluster, som man verkligen är snyggt bunden när två personer sover i en 120 cm bred säng – och övervakare av en låg höstsolen genom fönstret efter några timmar. Silje ryggen till mig, och jag smekte hennes rumpa och baksidan av lara. Hon squirms lite mot mig och jag får det vackraste god morgon kyss. För vi stå upp och göra oss frukost en halv extra tid så vi ljuger – Jag är Nigel bakifrån medan du håller på hennes bröst. Efter insamling av färdig mat och vi lovar varandra en hit så snart som möjligt igen, och det skulle visa sig en gav bara två dagar.

Na vi skriver i september knappt ett år efter. Jag har tvättat en grain trailer, och, två kilometer upp röven för en Skärmavbildning en rörlig last. Vi kommer att vara en liten familj; Jag kommer att vara styvfar till den underbara lilla Emilie som spårar om allt mellan himmel och jord när hon är med mig i ladan eller på marken, och Silje – den vackra flickan som jag träffade för tio månader sedan, den vackra gudinnan fru som jag ser mig aldrig full på, och som har en cuddle mage som kommer att växa under hela vintern.


