Ung och dum är något som kallas.

Är han forsavidt det ännu, men inte så illa.

Kom ihåg att vi fick en ny unge i klassen på Ungsomskolen, var vi väl forsovidt

ganska snabbt vänner.

Hur minns jag inte, men gör en någonsin det?

Jag kommer ihåg att vackra leende av hans, och de vackra ögon han hade.

Minns jg fick mer och mer känslor för honom, problemet var väl att det här

var på en mata en liten triangel.

Det var inte bara jag och han hängde ihop, men en vän till mig på min också.

För mig verkade det som om hon tyckte om honom också, men det var jag ville ha.

Vi satt i mitt hem jag kan minnas, jag, Morten och Stine.

Det enda jag kunde tänka på var en fa Stine ut, för en gångs skull skulle jg

prova mig, ett ja som kan förstöra vänskap

men den chansen skulle jag ta det då och då.

Stine telefonen ringer, det var hennes mamma, hon var tvungen att komma hem när de var

fa besok och matt klar för tiden.

Kom ihåg Jag log för mig själv när hon gick.

Eric och jag satt och tittade på en film ensam, min mamma var på jobbet sa att det

bör inte vara ett problem.

Han startade och uttråkad, undrade om vi skulle komma på något.

Han reste sig och gick till en dörr.

“Vad är det här en?” Han sa att han öppnade dörren och gick in.

“Mammas sovrum ..” Svarade jag och gick in för att se vad han gjorde.

När jag kom in, fick jag en kudde i ansiktet!

Och det kom en

Han började skratta och kastade en annan.

“Ta tillbaka då! du är svag eller vad? ” han sa när han hoppade fram och

ta tag i en av dem hade han redan kastat.

Jag gick händerna på kudden och slang mig.

Lång tid vi höll på i en vild kuddkrig, tommlet och skrattade.

Hade han lämnade tag i mig och höll fast mig medan han tittade på mig.

Utan att säga ett ord satte han sina läppar mot mina.

Jag var trött från alltför men detta verkligen tog andan ur mig.

Vi låg lång kyss och sma gosa, kittla varandra överallt,

lade sin händer fummle.

Han stannade och såg mig i ögonen igen, kunde hora andetag var tunga,

ville ha något mer.

Utan ett ord från någon av oss Jag lade min hand försiktigt på hans skrev.

Lot handen försiktigt klämma bula i hans byxor.

Knäppt försiktigt knapparna i byxorna en efter en, minskade något Boxer sa

den kom ut.

Lot fingrar kittla sade knappt över hans kuk för att jag tog tag runt, vänster hand

gav sakta och försiktigt upp och ner.

Även om jag känner mig själv tills han gör detsamma.

Han lade sin hand försiktigt på min mage, ledde hans hand fram till sin hit

kant på bh `a min.

Lutar i laguppställningen han sade fadern handen under, hitta en styv bröstvårta han

Kläm försiktigt pa.

Drar toppen ner sade tuttar anländer, stanna kvar och titta på några av hans

pop ner och lät sin tunga leka med bröstvårtan.

Hade han visat det för eld och hur det kribbla mellan mina ben när han

gjorde det.

Aldrig har jag smakat kuk, men nu skulle jag, samtidigt och gör honom väl.

Hade han ligga på rygg, satte sig upp och satte sig ser lite för

Jag lät henne läppar möts huvudet på hans kuk.

Lot tungan glida över spetsen några gånger jag började långsamt och njuta och

ner.

Han började släppa sma stöna, tog jag hans bollar och gned försiktigt

medan jag sög.

Och när jag satt på knä och hade kjolar på mig, han lätt med

hand.

Gjorde sin handstyrka över min röv han drog hennes kjol upp över ryggen

gruva. ​​

Han lät sin hand tvinga försiktigt mig upp låren och lät fingertopparna sagt

långt komma timmarna mes.

Han går g-string åt sidan, utan fortsätta och stärka från baksidan

hål och över Klitten, fram och tillbaka.

Kunde inte hålla mig längre, och suga honom och drar snarare

g-string av.

Ligg ner på rygg och dra honom försiktigt över mig.

När han styr sin kuk sakta och försiktigt in i mig.

Det känns konstigt, men ändå så bra.

Han leder det längre, känns som jag kommer att brista, klämma hans ögon

ihop och ge mig ett stönande, eller är det ett skrik?

Han stannar och tittar på mig spåra rendering, undrade om det är något fel om

gör ont.

“Na, jag är inte oskuld längre, sluta köra den längre in, ingenting

hinder na. Ta mig, ta mig nu! “

Han sköt den hela vägen in, låt den glida in och ut, snabbare och snabbare.

Det gick inte att hålla stöna längre, vet inte om det var smärtsamt eller

ja, lite av båda tror jag.

Gjorde armarna var hård, märkte han höll hårdare Skivor för honom

kom med ett högt stön.

Hade han fylla mig, kände hans ambassaden skjuter i mig, för en läcker

känsla

Han sjönk tyst ner över mig, kysste mig på munnen förstärker han kom

på sidan.

Vi låg länge och sma njuta.

Den första gången, men inte sista, vi höll playin för 4 år innan vi förlorade

kontakten.

Synd att det är så, fortfarande tänker tillbaka på alla dessa läckra gånger sist.

De kommer förmodligen förrän senare 🙂

