Hon tystades av Vijay s rop av ilska. “Håll käften, hora ..! Ni kommer att tala på tilltal … Jag försöker fortfarande bestämma vad jag ska göra med dig. Ska jag kasta dig i lock-up eller bara skjuta er alla och göras med det “

Utfrågning detta vi var alla chockade. Mamma nu blev mycket rädd och började vädja till honom.

“Please sir, inte skadar mina barn. Jag ger dig allt du ber om … vad som helst, pengar, smycken … vad du vill. Låt oss gå.”

Att se min mor ber för våra liv, verkade Vijay att lugna ner sig något. Han gick nära min mamma, böjde huvudet så att hans ansikte var inches från hennes och sa: “Okej, du tik, ska jag bespara alla dina liv. Från och med nu kommer du att göra och säga vad jag vill att du ska. Om du samarbetar, kommer vi att låta dig gå utan någon skada. Men om du bestämmer dig för att protestera eller att agera smart, kommer jag inte att tveka att blåsa din sons hjärna på väggen. “

Han fortsatte som han gjorde en gest mannen bakom henne för att knyta upp henne. “Det finns bara en regel,.. Ni måste följa varje order till mig utan att tveka det minsta motvilja och din son får en kula i huvudet”

Regina nickade för att visa att hon förstod. Hon hade stått upp från stolen. Inspektören grep henne om midjan och drog henne till bordet. Han vände då ryggen mot oss och började smeka henne. Han körde sina händer på hennes midja, hennes mjuka mage, hennes sari täckt röv och gick sedan högre för att smeka hennes nacke och ansikte. Han petting henne som en ny leksak.

“Sir, vad är det du vill att jag ska göra?” Jag hörde min mamma säga i en skakande röst.

“Åh, ingenting för hårt. Du ser, har jag och mina pojkar varit i tjänst ett bra tag. Vi är verkligen trött. Vi vill bara att du ska roa oss.”

“Hur …. hur kan jag underhålla dig?”

“Jag är säker på att vi hittar ett sätt” Att säga detta den korta mannen började skratta. Hans underordnade sammanfogade i hans sjuka skratt. Som för att visa henne vägen, tog han hennes hand och ledde det till hans skrev.

Regina visste hela tiden att det skulle hända, så när han äntligen tryckte sin hand på hans orgel, suckade hon i resignation. Hon visste att vi inte skulle gå bort härifrån levande om hon inte gav sin kropp till denna avskyvärda mannen. Jag hoppas att han åtminstone skonar mina döttrar, tänkte hon. Hon tittade ner på hans bula och som vi tittat på, gav den en liten klämma, som för att visa sin vilja att behaga honom.

Vijay log åt hennes handlingar. Han satte sig på en stol och drog mamma grovt mot honom, så att hon nästan föll i hans knä. Han tog tag i henne runt midjan och placerade hennes röv direkt på hans skrev. Mamma var märkbart orolig eftersom Vijay malde hans orgel på hennes mjuka rumpa över hennes sari och underkjol. Nästa hans händer nådde upp och tog tag i hennes bröst. Han började sedan smeka hennes bröst över hennes blus. Den Pallu av hennes sari hade glidit ur hennes axel, så vi alla fick en bra bild av hennes blus klädda bröst bli klämd av Vijay händer.

Sedan började han att haka av spännen framför hennes gröna bomullsblus en efter en. Fler och fler av hennes verkliga bröst exponerades tills han drog den våta plagg från hennes kropp och hon var kvar sitter i just hennes vita behå. Mammas ansikte var rött med förlägenhet när hon satt i hennes underkläder framför sina egna barn. Hon försökte att inte titta på oss i hennes skam. Men jag blev hänförd av åsynen av min mor berövas våld framför mig. Vijay öppnade då spännet på behån och lät den falla fritt. Jag såg mammas bröst naken för första gången. Jag blev imponerad av fasthet i hennes milky tillgångar. Reginas mörkbruna bröstvårtor var svåra på grund av väta i hennes klänning. Att sätta sin vänstra arm över axeln, böjde Vijay fram emot att ta dem i sin mun. Han började trycka och krama hennes bröst när han sög på hennes hårda nubs. Regina satte huvudet över axeln, som för att dölja sitt ansikte från sina barn. Hon bestämde sig för att vädja för hennes skam.

“Please, Sir … inte framför mina barn. Låt oss gå till en annan sida … Please Sir …”

“Håll käften, hora …! Du gör som du blir tillsagd.” Vijay skrek. “Nu får ner på knä, slampa. Det är dags att visa dig vem din herre egentligen är.”

Mamma gjordes för att stå upp först, så att Vijay kunde öppna sin sari. Han bara satt i sin stol och drog sari från hennes kropp som min mamma vände sig i en cirkel med huvudet böjt i skam och armarna som täcker hennes bröst. Hon stod nu i sin underkjol.

Hon gjordes att knäböja inför Vijay där han satt i sin stol. Hon fick veta att öppna sitt blixtlås, vilket hon gjorde. Vijay riktade därefter henne att ta hans penis ut. Regina plikttroget nått innanför byxorna, drog ner hans kalsonger och tog fram sin halv hårda kuk. Det var så tjock att mamma knappt kunde ta tag i det i sina små händer.

“Vad väntar du på slyna? Ta den i munnen och suga den som en klubba.” Därmed satte Vijay sin hand på baksidan av huvudet och guidade hennes läppar till hans svarta kuk. Jag tittade på hjälplöst som polismannens smutsiga kuk in min mammas mun. Hon tog huvudet i hennes mun och började slicka på det långsamt. Inspektören var inte nöjd med detta. Han höll hennes huvud med ena handen och försökte stoppa hela hans verktyg i hennes mun med den andra. Jag tittade på när fler och fler av hans kuk gick i munnen tills han slog henne i halsen. Fortfarande en del av hans orgel var utanför. Vijay tog min mamma med hennes tjocka hår och började skjuta sin penis in och ut ur hennes mun. Vi tittade som polisen knullade min mors ansikte och illa tilltygade hennes bröst samtidigt med sin fria hand. Hennes mun var kämpar för att tillgodose sin tjocklek och spotta rann hennes läppar som Vijay fortsatte att härja min mammas söta, oskyldiga ansikte. Till slut tog han ut det när mamma började kippa av syrebrist. Regina drog efter andan när hon tog djupa andetag, hennes bröstkorg hävde. Hans svarta kuk hade nu vuxit till full hårdhet. Som det glittrade med mammas saliv, jag tittade på den och tänkte att det måste vara minst 8 inches i längd. Det var också riktigt tjock.

Han stod upp och strippad helt naken. Han var en kort, tjock man med en utskjutande mage, under vilket hans stora, tjocka orgel stack ut. Det gav små ryck från upphetsning. Han böjde sig min mamma över bordet, så att hon låg platt mot det. Långsamt lyfte han hennes underkjol över hennes välformade höfter för att exponera hennes runda, köttiga rumpa till vår uppfattning. Regina kände hennes trosor dras ner till hennes anklar. Hon gick röd av skam som hon visste att hennes son och döttrar tittade hennes nakna rumpa.

“Oooh … tiken har fått en fin rumpa, är inte det killar …?” Vijay sade ljudligt när han smällde ena kinden med sina grova händer. De andra poliser skrattade instämmande. “Kanske ska jag smaka det senare ….” han flinade, utsätta sina tobaks färgade tänder.

Vijay började smiska min mammas röv kinder som vi alla såg hjälplöst. Han slog upprepade gånger hennes rättvisa skinkor tills de var rödaktig i färgen. Regina låg platt på bordet och ylande av smärta när hon fick utstå Vijay s stryk på hennes mjuka rumpa kött.

Vijay penis skälvde med lust, som han förlorade mamma. Slutligen stannade han och började finger hennes vaginala läppar bakifrån.

“Är du redo, du slampa?”

Regina visste inte vad jag skulle säga, men hon visste att hon var tvungen att vara helt undergiven eller Vijay skulle skada hennes barn.

“Ja, sir ….”

“Vill du ha det, Randi?”

“Ja, sir ….”

“Ja, vad …?? Säg att du vill ha min hårda kuk i din fitta. Säg mig att göra dig min hora.” Vijay manade mamma.

Regina hade aldrig använt sådana snuskiga ord, men återigen, tvingade hon sig till munnen dem.

“Ja Sir, sätta din hårda kuk i mig och gör mig din hora.”

Utan att slösa tid, den kåta cop placerade hans kuk huvud på min mammas fitta hål bakifrån och sköt den i. Regina stönade av smärta när hennes långa oanvända hål sträcktes genom den tjocka pol.

“Oooohhh … den hora fitta är fortfarande tätt. Antar att du inte har fått alltför många kunder, va? Vad tycker du om min kuk, du slampa?” Vijay sa när han började knulla min mamma med långa, hårda slag, dunka hennes skinkor för sin njutning.

Jag såg hjälplöst på när min mamma var våldtas inför mina ögon. Vijay höll fast hennes höfter när han tryckte mer och mer av hans tjocka pole upp hennes vagina. Hans hårda örfilar på hennes fylliga skinkor gjorde ett smackande ljud som polismannen fortsatte att knulla min mamma från baksidan.

Han satte ena benet på bordet och tryckte ner henne med ännu mer kraft, så att hon låg med ansiktet mosade mot bordet och stönade i smärta som hans hårda organ invaderade hennes fitta brutalt.

En av de män, inte längre kan kontrollera sig själv, var gnugga Asha bröst över hennes klänning. Hon kunde inte göra någonting som hennes händer var bundna ordentligt bakom henne. Hennes mun var också fylld med en smutsig trasa. När jag såg med fasa, gick med en annan man i antasta min syster. Hon vred sig i sin plats som hennes stora bröst höll på att pressas mot hennes vilja.

Poliserna lyfte hennes klänning över hennes bröst så mycket de kunde. Och en av dem häktas hennes behå bakifrån. Eftersom plagget blev lös, drog de upp kopparna att avslöja Asha s 34-tums bröst. Jag såg med fasa när min syster var smekt av de två poliser. De var och tog en köttiga sfär i sin handflata och började skoningslöst trycka och pressa dem. Asha kunde inte göra ett ljud som hennes mun var fortfarande fyllda med trasan. Hon gjorde bara dova ljud av protest, vilket ytterligare intensifierade män ‘s lust.

Vijay vände på huvudet och tittade på sina män antasta Asha som han knullade Reginas långa oanvända nöje hål. Han log ett Toothy flin som för att ge sitt klartecken till sina män att ta henne med våld.

Snart var de två killar som arbetar i tandem, öppna repen som höll Asha händer bundna och knyta den runt midjan. Hon var nu knuten från midjan och ner, hennes ben bundna av anklarna till de två benen på stolen, vilket gör hennes ben sprids lätt isär. Duken i munnen togs ut. Dragkedjan på baksidan av hennes klänning öppnades och hennes blå churidar lyftes över huvudet. Asha förgäves försökt att täcka hennes riklig bröst med händerna, men de hölls lätt av en polis medan den andra killen drog henne öppen behå från hennes axlar. Min syster var nu helt naken från midjan och uppåt. Hennes runda och fasta bröst var stack ut ur hennes bröst som två mogen frukt. Hon var så rättvist att hennes bröstvårtor var nästan rosa. Hennes ljus hy, hennes platta mage med bara en antydan av fett och hennes djupa navel gjorde synen ännu mer berusande. Jag stirrar i beundran som sin skönhet. “Så det här är hur mamma måste ha sett i hennes yngre dagar” Jag tänkte irrationellt som min kuk blev stenhård för andra gången den kvällen.

Polisen kunde inte heller tro sin lycka att de hade en så saftig ung jungfru flicka att njuta.

Med ett stönande, gick en kille ner på knä bredvid henne och tog hennes högra bröst i sin hand. Gnugga det mjuka köttet, snärtade han ut tungan för att slicka på hennes bröstvårtor. De rosa nubs var snabbt på att bli upprätt mot Asha vilja. Hon kunde inte kontrollera sin upphetsning, trots att hon visste att hon skulle bli våldtagen i denna övergivna lager av kåta män som omgav henne. Den andra killen följde efter.

Jag såg hjälplöst på när min systers mogen ung kropp som åtnjuts av två smutsiga poliser. Hennes fylliga, saftiga frukter höll på att pressas och kysste och slickade medan hennes styva, rosa knoppar höll på att klämmas och sög och biten. Poliserna sugs bort på hennes bröstvårtor och drog dem med sina läppar så långt de kunde. Hennes mjuka nubs sträcktes smärtsamt. De bet sig mjuka tit-kött, lämnar röda märken över hela hennes bröst. Asha stönade av smärta när jag såg en kille nypa hennes bröstvårta mellan tänderna och dra på den flera gånger.

De stod snart upp eftersom de inte kunde kontrollera sin upphetsning längre och började strippa. En efter en sina skjortor och västar, sedan byxorna kom i en hast, de lämnade sina stövlar på, förmodligen för att lagret golvet var ganska smutsiga och full av skräp. Deras kukar gjort ganska bula i sina kalsonger. Båda var ganska välbyggd, med muskulösa bröstkorgar och svällande biceps, de var nära sex meter.

Sedan tog de av sig sina trosor.

Asha drog efter andan när hon såg de hårda kukar kommer i sin uppfattning. De var så långa och tjocka som Vijay kuk, om inte mer. De var tjocka, ådrad bitar av kol-svart kött som sticker rakt ut från deras kroppar.

Poliserna flinade åt hennes förvåning. För en jungfru flicka, ser två levande kukar framför henne att även om denna längd och omkrets var bara för mycket för processen. Hennes ögon blev glaserade som Asha gick in till någon form av dis.

De två män inringade henne. En av dem lade sin orgel på hennes läppar. Hon öppnade givet hennes mun och tillät polisen att vägleda hans tjocka kött i hennes våta mun. Den andra tog hennes hand och ledde den till hans kuk. Hon började gnida den på egen hand. De män utbytte leenden när de såg den här unga flickan börjar njutning dem utan petade från deras sida. Asha mun flyttas mot sin vilja, öppning och stängning som svar på varje slag av kuk mellan hennes läppar, som hennes lysande midja längd hår var gripit grovt. Hennes huvud steg och sjönk med hennes rörelser när hon flyttade från en kuk till en annan, att försöka tillfredsställa köttsliga önskningar båda män. Hennes läppar var sträcks av tjockleken av deras kött. De väl hängde poliserna knullade hennes mun obevekligt, turas på att använda henne.

Regina såg hjälplöst på när Asha blev avklädd, smekte då och även som polisen avskalade. Hon nu såg med fasa när hennes dotter var tvungen att utföra oralt för män ‘s glädje.

Vijay hade lagt sitt ben på marken och hade gripit Regina axlar när han fortsatte att plöja hennes fitta med full kraft. Efter en stund drog han ut. Regina drogs till hennes fötter och släpade till madrassen bredvid bordet. Det var ganska smutsiga med hål i den, men det var bättre än golvet. Hennes underkjol öppnades när hon stod där och skakade av misshandel hon just hade fått från Vijay. Jag såg min mammas fitta läppar för första gången. Hon var renrakad som förväntat. Läpparna var något öppna som Vijay s hårda slag hade lossat sin långa oanvända hål. Hon var fortfarande lite desorienterad när hon sköts till knä av polis. Vijay tog tag i hennes hår och drog hennes huvud mot hans slemmiga, våt kuk, som var täckt av hennes safter. Det var svårt och dunkande med lust. Regina tittade på den och ryste i avsky, men en blick från Vijay tystade henne. Regina visste att hon skulle behöva suga och rengöra denna kuk som var våt från hennes fitta juice. Han sköt sin våta penis mellan hennes rubinröd läppar och Regina öppnade lydigt munnen för att ta hans smutsiga kuk i.

Jag tittade på hjälplöst på när min mamma var orena genom denna smutsiga gubbe.

Vijay slöt ögonen som hon haft Reginas läppar och tunga på hans SVULLEN kuk. Hon städade hans kuk plikttroget, slickar på juice klibbar till sidorna och suger på hans feta rödaktig ratten. Han hade inte cum ännu och han måste ha varit värkande för release. Snart var hans kuk redo.

“Är det rent ännu, du kuk kärleksfull slampa?” Vijay frågade i en sträng röst.

Regina blygt sade, “Herre, är det rent nu.”

“Bra, nu ligga ner på rygg. Det är dags din fitta fick en dos av min grädde.” säger det, Vijay placerade mamma på hennes rygg och gick ner på knä framför henne. Han låg då på henne fullt ut, hela sin tyngd på henne när han tog tag i hennes nacke i en armbåge grepp. Slicka på sidan av halsen, viskade han något i hennes öra.

Regina blev tillsagd att sätta hans kuk tillbaka i hennes fitta. Hon nådde mellan dem och gripa tag i hans penis, fortsatte att styra stel stolpe in i de mjuka vecken av hennes fuktiga varma slida.

“Aaaah ….” Hon stönade som Vijay s fett kuk huvud penetrerade henne för andra gången den kvällen. Vijay tvingade hans läppar på hennes som han fortsatte att driva djupare in i hennes saftiga hål.

Under tiden de två poliser som stod bredvid Ezhil också beslutat att ta saken i sina händer, bokstavligt talat. De kramade sina crotches och stryker dem när de såg våldtäkt av min mamma. De behövs verkligen för att gå av, men var antagligen väntar på Vijay signal att knulla Ezhil.

Några ögonblick senare, en av dem ropade tveksamt.

“Sir ….”

Vijay vred på huvudet en kort stund och förstå situationen, gav bara en tillfällig nick mot Ezhil.

Jag kunde inte tro det. Med bara en enkel gest, gav inspektören hans gröna signal till sina underordnade att våldta min oskuld syster.

De män började knyta upp Ezhil. Först hennes händer obundet, då gag i munnen togs ut och till slut hennes ben frigjordes när hon släpades till hennes fötter. Det fanns vissa förpackningar lådor i närheten. En kille köpte ett par och tillplattad dem att bilda en provisorisk säng för dem att ligga på medan den andra hålls Ezhil fast i sitt grepp. Hon hade nu förstått att hon skulle bli våldtagen och började snyfta mjukt. Stora tårar bildade på hennes ögon. Hon var för rädd för ropa högt när hon blev chockad av den händelseutveckling. Hennes mor var våldtas inför hennes ögon som två män med stora kukar knullade hennes systers mun. Det var en chock för hennes system. Hon bara stod där som de båda poliserna började klä av henne. Först hennes ljusblå churidar öppnades, de män öppna dragkedjan och med våld dra plagget över hennes axlar och armar, även när hon försökte motstå. Hennes 32-tums bröst inneslutet i en svart behå kom i sikte. Hon gick röd av skam när hon förgäves försökte dölja sina tillgångar från vår uppfattning. Polisen öppnade då sina skjortor och väst för att avslöja sina väl utvecklade kistor.

En av de män plötsligt tog tag i henne och började kyssa henne vansinnigt. Han fondled henne omsorgs samtidigt. Hans händer reste över hela kroppen, från hennes nakna rygg till hennes bh täckta bröst till hennes höfter och lår. Han kunde bara inte få nog av denna unga, jungfru flicka som var till sitt förfogande. Han tog tag och smekte hennes kropp någonstans han kunde. Ezhil var hjälplös att stoppa detta angrepp på henne. Han var alldeles för stark för henne. Den andra killen bara tittade, väntar på sin tur att byten på henne. Polisen kysste hennes hals och ansikte och så småningom kom ner till hennes mun. Han tvingade sina läppar på Ezhil mun och kysste henne med våld, suger på hennes underläpp. Hans tunga rusade i hennes mun och Ezhil hade inget annat val än att acceptera det. Som polis kysste henne, hans händer gick till hennes rygg. Han hakade hennes behå och drog remmarna från hennes armar. Ezhil var topless och jag skymtade hennes medelstora bröst med mörka bröstvårtor. Jag blev mer och mer upphetsad på detta. Min kuk hotade att brista ur mina byxor när jag såg polismannen doppa huvudet och kyssa sin väg ner halsen till hennes bröst.

Han tog tag i hennes mogen frukt som bröst och kysste och sög på dem som han klämde dem med kraft. Den andra killen kunde inte vänta längre eftersom han också gick med i första polis och tog tag i hennes högra bröst.

Jag såg hjälplöst på när de två välbyggda män illa tilltygade Ezhil mjuka köttet. De klämma hennes bröst och kyssas på dem medan slickar och suger på hennes hårda bröstvårtor. Ezhil hade slutat försöka hindra dem och fångades upp i en våg av lust som angenäm känsla svämmade hennes nubile kropp.

Hon protesterade inte som de män sänkte henne på golvet, på toppen av de tillplattade packboxar. De klädde av sig snabbt. Som sina trosor sänktes, Ezhil flämtade vid åsynen av deras upprätt kukar. Båda var väl hängde. De var tvungna att vara så lång och tjock som de killar som var ansiktet jävla Asha. Deras upprättstående organ svängde i luften när de närmade sig min syster.

Ezhil nu började gnälla i mild protest.

“Please sir, gör inte så här, jag ber er …. Please … Jag är en oskuld, inte förstöra mig …” Hon sa i en mjuk röst. De män brydde sig inte om henne. I själva verket tycktes de bli mer upphetsad om att höra att hon var oskuld.

Båda gick ner bredvid henne på provisorisk säng och fortsatte att smeka hennes kropp, med fokus på hennes bröst och bröstvårtor. De drar på de hårda nubs för sin njutning, även som Ezhil stönade av smärta varje gång hennes bröstvårtor var smärtsamt dras bort från hennes kropp. Så småningom öppnade strängen av hennes leggings och lossade det. En av dem drog den undre plagg från hennes ben. Ezhil försökte dra upp plagget. Men förgäves; de män swatted bort sin hand, som om hon var ett barn. Hennes vita trosor följde. Hon kämpade lite eftersom de med våld avskalade henne. Men Ezhil var hjälplös att stoppa dem som sista plagg togs från hennes kropp och hon var helt naken inför dem.

