, och så började hon sakta runka mig.
-Jo, lite, sa jag, men det är för att det blir så trångt i byxorna när den växer.
-Vet inte, sa hon, mamma har alltid kallat sådana för det.
Samtidigt som det gick för henne också, och hon nästan såg ut att svimma, så sprutade jag ner framsidan på hennes linne fullständigt, jag kom på hennes ansikte, hennes härliga bröst, och på mig själv.
Jag kände hur min kamrat i byxorna började bli påverkad av henne.
-Smula?
Hon drack ur en läskburk, och när hon böjde huvudet bakåt för att tömma burken, kunde jag inte låta bli att studera hennes trosor lite närmare.

En helg med mersmak

Det finns en annan kille, Tobbe, som jag tycker verkar så häftig, och han är jättesnygg, men jag har inte vågat snacka med honom, och jag ska erkänna något annat, som jag inte ens sagt till Sofie: Jag såg honom på stranden, i badbyxor, och det verkade väldigt fullt i dom, om du fattar vad jag menar…
– Nnnnä, jag har aldrig haft någon pojkvän, sammade Carro, lätt överraskad av frågan, och rodnade nu kraftigt. Carro satt en stund med vidöppen mun, innan hon frågade:
– Är det du och Sylvia på filmen?
– Ja herrejävlar, det hade jag aldrig trott, vare sig om dig eller honom.
– Förlåt, jag visste inte riktigt vad jag gjorde, men du får mig ju att komma så sanslöst häftigt. pep Carro.Inte för att han skämdes för att köpa kondomer, men han var rädd för närgångna frågor om han handlade någonstans där han var bekant.

Det var så enkelt. Hon tryckte sig mot honom, uppenbart otålig. Men det spelade ingen roll och hur som helst hade hon viktigare saker att tänka på. Vad som skulle hända härnäst hade de bestämt i förväg. Hon suckade djupt när han långsamt började slicka henne, och flämtade till när han drog isär blygdläpparna och hans tunga fann hennes klitoris. Han var inte lika stor som ett par av de dildos hon hade, men stor nog. Han smekte hennes rygg, hon lade händerna på hans stjärt och tryckte honom mot sig. Med ett leende noterade hon att den var så stor som den hade känts; den skulle bli en utmärkt leksak. De hungrade efter varandra och deras varma kroppar var allt som existerade. Väl inne i det lilla rummet omfamnade de varandra igen, och möttes för första gången i en lång kyss. Han tittade upp mot henne, och såg henne le ner mot honom samtidigt som hans tunga nådde hennes springa. Med belåtenhet märkte hon att han redan var hård, till och med genom byxorna kunde hon känna hur stor han var. De hade vetat att de båda skulle vara nervösa, efter månader av brevväxling och, de senaste veckorna, telefonsamtal.
Kyssen blev mer och mer intensiv, deras tungor lekte och deras händer började vandra medan de utforskade varandras kroppar. Sedan vände hon sig om och de kysstes, varpå de snabbt tog på sig kläderna igen och gick ut från toaletten.

Dagen därpå var det dags att ge sig ut i skidbackarna. Vi kysstes och gick sedan upp för den smala trappen till de andra. Malin och Ola tittade nyfiket på oss och det var uppenbart att de förstod var jag hade min hand placerad.Vi hade inte träffats sedan i somras då vi upplevt några trevliga dagar ihop på camping på Öland med dess vackra stränder. Jag fortsätter att slicka hennes fitta och förlänger hennes njutning tills hon släpper taget om mig med benen och milt men bestämt knuffar undan mig och sjunker ner flåsande på rygg.Sa Sofia.

Paret fortsatte iaf förbi och vi var själva igen, Jag stötte kuken hårt i henne och snart gick det för mig. Hon åket ner i ännu en skogsstig och jag följde efter. Spruta min fitta full!!

