Mats bara låg och pustade. Ner över hans markerande käkben, över halsen och adamsäpplet. Han välfyllda lem blev ådrigare och ådrigare hans ollon blev spegelblankt. Det var något försent, jag kände hur juvelerna drog ihop sig och säd letade sig snabbt upp i lemmen och ut ur toppen. Jag såg att Mats också tog av sig klockan. Jag strök min kind mot hans lår upp mot magen och snett ner över ljumsken.

Skoldagen

Hon var trång och oskuld. Hon drog upp min gylf och tog fram min kuk. Jag kände att kuken steg och blev lite röd i ansiktet. Hon runkade den sakta. Det var den underbaraste känslan som fanns. Det var en otrolig känsla. Hon sjönk ihop. Camilla och hennes syster kysste varandra energiskt. Masserade hennes bröst samtidigt som jag stönade till lite då och då.Hon hade tagit av sig skorna innan.

Fortfarande bara med en hand, knäpper han upp strumpebandshållarna och tar av mig trosorna. Han har ställt sig upp och gått runt bordet. Hela mitt underliv pulserade vi det här laget och mina egna vätskor blandades med duschstrålens. Sen, äntligen, in i min blöta skreva. Men jag behöver inte oroa mig, han tittar på mig en stund till, sen kysser han mig. En krävande kyss, och han smeker mitt ena bröst under tiden. In och ut. Jag gränslar honom och sjunker djupt ner över hans kuk. Jag tänkte tillbaka på hur skönt jag hade haft det i duschen när jag förberedde mig för att han skulle komma. Han tittar på mig, sen sätter han sig på en stol framför mig och börjar slicka mig. Han håller ett fast tag under mina bröst med ena armen och kysser mig i nacken. Jag hade duschslangen i ena handen och när all tvål var borta njöt jag av synen. Samtidigt lirkar han upp min kjol med andra handen.
–Ta av dig allt, stönar jag, och njuter fullt av hans hand som nu övergått till att smeka min fitta. Det plaskar om min fitta när jag flyttar mig från bordet.

Kursen var på ett hotell i en mellanstor stad i mellansverige. Var även lite nervös för hur det skulle kännas att se henne idag.” sa hon och jag kände hur hon iaktog mig mer och mer.Jag bestämde mig för att gå ned i baren och ta en öl, men tog en snabbdusch innan.

Vilken härlig känsla, när hon började rida mig! Tur att jag hade packat kvällen innan. När jag stod i korridoren utanför rummet kom Pia fram till mig “Ska du också gå till relaxavdelningen?Jag hamnade på nytt jämte det äldre paret och pratade artigt med dem, men jag sneglade då och då på Pia, som den blonda kvinnan med stövlarna hette. Men medvetet eller ej, så råkade vi vidröra varandra lite då och då. Men ville hon? Jag struntade i att checka in på hotellet utan småsprang direkt bort till det rum vi skulle vara i. “Kvart i tio????

