Bakom mig ersatte Malte fingrarna med sin tunga. När jag lämnade lägenheten var jag hur nöjd som helst.Det fick mig att suga Malte lite hårdare, att ta in mer av honom i munnen.

Det var medan jag drog i den andra som jag tydligt tittade på männen, som snabbt tittade bort. ”Jag tar inte illa vid mig om ni tittar”, sade jag då. ”Hur var mötet igår?” Han slickade mitt blodfyllda kön som om det var länge sen han fått smaka fitta – och det kanske det var. Jag släppte taget om Malte och visade med handen att Sören skulle ta bort fingrarna. När jag kom tillbaka ställde jag mig framför Malte och lutade mig fram över bordet för att ta tag i vinflaskan. Jag låtsades inte om att jag såg det, utan tog helt enkelt och drog upp först den ena, sedan den andra strumpan.Friskt vågat… Erfarenheten hade lärt mig hur jag skulle ställa mig för att han skulle kunna se det jag ville att han skulle se.

Vi hade suttit flera timmar med planeringen. Jag vände upp ansiktet och sade: ”Kom igen då, spruta över mitt ansikte som om jag var en kåt porrslyna!”

Hade jag kommit så här långt så tänkte jag dock inte ge mig, men visst var det underligt. Nu var jag så nära paradiset jag kunde och jag tackade Gud för att han hade skänkt mänskligheten alkohol – en alkohol som hade mycket positiv effekt på tonårsflickor och deras sexdrift till medelålders karlar.
Linda har förstört stämningen på många fester.Linda är namnet på denna underbart vackra varelse. Kunde hon torka ihop så snabbt på bara någon minut?
Hon lyfte lite lätt på sitt ena ben så att jag skulle kunna komma in bakifrån. -“Svante börjar vakna!
-“Linda går runt och snackar med alla som vill lyssna.

Två killar på en gång.

Han hade en enorm kuk innanför kalsongerna och hon kände hur kåt hon blev. De lade henne på sängen och fortsatte sin behandling. Nej, sa han för han älskade henne så mycket. Rolf stack in handen under tröjan och började smeka hennes högra bröst, nöp lite i bröstvårtan och hon kände hur kåt hon blev. Hon sög in den och Rolf stönade till. Ja, fruktansvärt sexig, sa Lars och började skruva lite på sig.Hon kände hur det spred sig genom kroppen och när det gick för henne skakade hela hon i ryckningar.När det gick för Linda kunde inte Rolf hålla sig längre. De träffas nu regelbundet för de kan inte vara utan varandra någon längre stund utan måste få denna upplevelse igen och igen och igen……

Bruden.När han fått in hela kuken stannade han upp en liten stund innan han började jucka. Hon sög och slickade växlande hårt och löst och Rolf började stöna häftigare och häftigare. Han hade en flaska bredvid sängbordet med glidmedel och han tog nu flaskan och smorde in sin kuk ordentligt.

En sommarkväll på klippen

Jag lutar mig bakåt för att känna din värme och närhet mot min kropp. Jag höjer lite på mig som för att säga ”Jag klarar inte av allt retandes mer… jag vill känna din tunga…NU!”
Du lägger mig ner på dynan och tar sakta av mig både shorts och bikiniunderdel på samma gång. Jag känner en stilla och sval kvällsbris smeka längs min rygg där jag sitter på en solstolsdyna på klippan och tittar ut över havet. Först nu, när jag känner dina händer mot mina bara bröst, upptäcker jag att du på något sätt fått av mig min bikiniöverdel utan att jag ens lagt märke till det. Jag ryser till av välbehag när dina läppar och tunga sakta vandrar från min axel till min nacke. Jag njuter till fullo av att sitta där med dig, känna dig. Dina händer trevar försiktigt, långsamt och lätt neråt och smeker insidan av mina lår, ljumskar och upp igen. I samma stund som tanken slår mig känner jag en mjuk filt läggas på mina axlar. Det tar inte lång stund innan vi båda börjar känna den där välbekanta rysningen som nästan verkar få allt att stanna till för en sekund för att sedan släppa och låta blodet rusa i kroppen och hjärtat att slå med kraftfulla slag. Det är lugnt och stilla så när som på några måsar som skriar och en liten fiskebåt som puttrar fram.

