Hun kjenner den gryende deilige bankingen fra sitt eget kjønn. Tone er på en ukes ferie i Danmark hos faren sin og den nye ”dama” hans. Marit sender et varmt venninnesmil over bordet.Hun tar seg en slurk av champagnen før hun forsyner seg med en ny østers. Unskyld for det som skjedde der inne,…


– Tone bys to blanke fingre over bordet.Hun sa ingenting.Hun skjelver.

Tone slikker restene av østers-saften av leppene og nikker bekreftende. Tone var 18, det vil si, -hun hadde bursdag i morgen. Egentlig var det jo ikke hennes sak, så etter mye overtalelse hadde hun gått med på en ukes badeferie med dem i Danmark. Hun låser døren etter dem. Tone presser leppene rundt fingeren og merker at Marit trekker et dypt pust. ”Det eneste minuset med østerssausen er temperaturen. Han la fra seg telefonen.

Ångest

Jag spände skinkorna och juckade tills första strålen la sig mellan låren. Jag tryckte kudden ännu hårdare mot ansiktet.Han är ju betydligt äldre än min moster. Jag slog på radion som var i rummet och ställde klockan.
– Hotel Restaurang.Sen gick den ner igen till kallsångkanten.

På lördagen efter Palle slutat jobbet kommer han hem. Har du?” Han är enormt snäll och jobbade tidigare på Ericsson, men av någon anledning slutade han för ett par månader sedan.Vore trist att första gången jag har tjejsex inte ens smakat tjejens fitta.. Jag sätter mig mellan hennes ben och smeker först med ett finger lite innan jag smakar henne. Jag har inte hjärta att väcka henne än, när Palle förmodligen inte kommer hem på ett bra tag. Nyfiken som jag är glider jag in på sex efter en kort stund och förklarar för Emma att jag inte gjort sådant här förr, och inte vet någonting om det.Svarar jag.
Och det är sant, brukar väldigt sällan komma två gånger. Jag ignorerar honom i alla fall, och han ger upp lätt och går och lägger sig. Hade det varit en karl hade jag ju förstått det men från en kvinna.
Där står kvinnan jag väntat på, hon är lite kortare än mig.
Sen letar hennes hand sig innanför min bh och knådar långsamt mitt bröst.

Daniel och jag – Samma skola

En dörr ledde in till ett kostymförråd, och längre fram fanns duschrum och toaletter. Killen i sällskapet hade hoppat iväg bort till mixerbordet för att ordna med skivan. Och lika snabbt som det inletts var det över. Det hummande ljudet var tillbaka i Daniels hals. Hur som helst var han oemotståndlig. Själv var jag totalt förlorad i doften av hans hud, han luktade renhet, värme och kyla på samma gång. Daniels ansikte förvreds i extas i spegeln och jag klamrade mig fast runt hans bröstkorg igen.

Nedanför trappen öppnade sig ett stort rum vars väggar var täckta med bänkar och helfigursspeglar. Vi hade suttit vid Daniels köksbord, och jag hade satt colan i halsen när Daniel avslöjade att han sökt till teaterlinjen utan att berätta det för mig. Jag smekte hans stjärtskåra, upp och ner, cirklade med fingrarna runt hans trånga, varma öppning… Daniels ögon var slutna och han andades kort och häftigt.
”… ah, vill… ha dig där…” väste han tillbaka, hans knogar vitnade runt handfatet nu, och jag trodde att jag skulle bli galen bara av att höra honom.
”Tjena, hoppas att jag inte stör.” svarade jag och stannade framme vid scenkanten. Dessutom var mina fingrar alldeles för nära hans bröstvårtor nu för att kunna motstå att leka med dem… Jag gned lätt med mina långfingrar mot dem i lata cirklar, kände hur de snabbt hårdnade under min beröring.
”Ja?”Daniel sjönk ihop i min famn och jag bestämde att det nog var värt att riskera syrebrist för en kyss.Jag lutade mig leende mot dörrkarmen och knackade på den ett par gånger.
”Hej, Tobbe!”

