Ulla dök upp och med ena handen onanerande mellan sina ben och böjde sig ner mellan oss och slickade mig i ansiktet som för att smaka på Maries safter därefter kysste hon mig och vände kvickt på huvudet och kysste Marie hetsigt som såg lätt överraskad ut av Ullas vilda utspel.

Marie reste sig långsamt upp tills ollonet nästan tappade kontakten med hennes blygdläppar innan hon satte sig ner igen med ett gnyende gnällande ljud som lät främmande för att komma från en människa i mina öron.

När hon lugnat ner sig lite satte hon sig upp och tittade lite slött på Marie som låg utslagen bredvid mig i sanden och andades häftigt.
Jag känner nästan omedelbart att hennes fittmuskler börjar pulsera runt min kuk och det är enormt skönt att känna mitt ollon glida mot hennes kramande fittväggar.
Hon vände sig mot Ulla och lät nästan bedjande när hon sa:
-det var så länge sedan, snälla jag vill så gärna ha den i mig!

Ulla tittar stumt och rodnande på mig som om hon frågade om råd. Ulla avbröt vårt samtal med att fråga om jag inte tyckte det var oartigt att peka….

Henrik Påsättaren

”Så bra – den är styv igen och det är långt till Frankrike – skörta upp kjolen och sätt dig i mitt knä – så skall jag lära dig att rida…:”


Din tölp!”Väggarna (de må vara tjocka men ändå) har öron. , Henriette.”Nu väljer vi smycken!”De här katt och råtta lekarna var inget ovanligt för Påsättaren – det var inte alltid så lätt att undgå nyfikna ögon och de som han ibland fick uppdrag att charma/lägra ville till varje pris undvika skvaller.Dessutom verkade hon berätta om Henrik i form av guldkreatör och sätt att vara – hon sådde ett frö av nyfikenhet verkade det som. Henrik knöt upp sina byxor och lät dem långsamt falla när han reste sig upp framför Henriette och lät dem falla till marken. För första gången i sitt påsättarliv så brydde han sig inte om att avbryta, inte om att spruta i handen eller på golvet. Han hann känna värmen av hennes lår och en fläkt av parfym därunder. Det gällde bara att få henne att vara med på en rymning via lönndörren.

Smeker honom utanpå byxorna. Faller i varandras armar. Det är så fantastiskt skö-hö-hönt…Aaaahhh!Hans muskler spänns om Daniels kuk, och Daniel kastas över gränsen.

“Ååh!”Lägg dig ner” flämtar han, Colin sliter av sig uniformsbyxorna och lägger sig ner på golvet.

