En äldre gubbe stod i en dörröppning med kuken framme. Samtidigt som hans trånga rövfitta tar emot min grova kuk runkar han sin egen frenetiskt. Såg mest äldre herrar där nu, och det är väl inte det jag helst vill ha, även om jag upplevt riktigt sköna gubbar förr. Kände en påle som fyllde mig, samtidigt som kuken i min mun kändes underbar. Kände med handen och fick napp direkt, en ordentlig bula på ett par jeans. Han tittade porrigt på mig, greppade skrevet och följde med mig in i rummet. Jag drar upp brallorna, och säger till honom att jag ska hitta en ny kuk. Utanför stod flera killar, som genom ett hål i väggen hade sett hela föreställningen. Min kuk är stor, runt 20 och grov, och han hade vissa problem. Det känns nästan som att jag är i trance, och jag kommer för alltid att minnas den här stunden. Men nu fick det vara nog.Själv satte jag mig en stund, då, och först då, förstod jag hur häftigt detta hade varit. Måste prova det igen, snarast möjligt. Ganska omgående kände jag en hand på min bula, och någon som lirkade fram min kuk.

Allra käraste syster del 1

Flera gånger onanerade jag och Lina tillsammans. Hon tog bort handen från sitt eget skrev och jag såg hur hennes fitta var alldeles blank av väta. ”Fittsafter är bara praktiskt, då det blir lättare att onanera om man är fuktig.”Och jag kysste henne tillbaka och kände smaken av mitt kön på våra läppar.Men samtidigt var de så otroligt upphetsande att jag bara inte kunde låta dem upphöra; jag ville se vart allt detta fantastiska ledde!Jag gled med högerhandens fingrar över mitt vänstra bröst och lät dem fjäderlätt göra min bröstvårta styv.
”Här nere sitter klittan” hörde jag henne säga, och högröd i ansiktet insåg jag, vart jag hade stirrat och lyfte blicken.Jag började tveksamt knäppa upp mina jeans, men när Lina i ett och samma tag drog av sig både jeansen och trosorna och satt naken framför mig på soffan, var jag inte sen att själv få av mig underkläderna och sätta mig som en spegel mitt emot henne.
Jag stack in fingret en gång till, men när jag kom till hindret vågade jag inte föra in det längre. Efter bara en mycket lätt beröring kunde jag inte hålla tillbaka ett stön.sa jag utan att det egentligen hade gjort särskilt ont. Jag kände mig onormal och vågade inte mer än precis väcka dem innan jag slutade min beröring.

Hon låg på magen och den starka morgonsolen smekte hennes skinkor och rygg precis som jag gjorde med blicken. Jag kände igen Karins röst den manliga var förmodligen hennes pojkvän. Där hon låg skyddades hon från insyn av den höga häcken runt om, men inte från min position lite snett uppifrån.
Nu kunde jag inte låta bli längre. Sedan lite mera märkbart.

