Känner hur hon måste få känna kuken mot huden.Låter den sitta så medan hon för upp händerna och masserar brösten igen. Hon lutar sig fram och kör igång kameran. Men när hon på lördagen loggar in på datorn är det hennes egen uppladdade film som upptar hennes tankar.

Men gjort är gjort.

När hon känner hur han drar sig ur henne, är Linda tvungen att sjunka ner på huk för att ta igen sig.

Linda tar genast tag i den hårda kuken. Saften sipprar ur henne medan hon tvingar dildon allt snabbare fram och tillbaka. Och att det är nära. Hon har aldrig tänkt sig den tanken förut, fast hon besökt sådana sajter tidigare, men ju mer hon tänker på det, desto mer kommer hon på att det kan vara ett sätt att få veta det hon behöver veta.Hon har fortfarande Eriks hårda lem i handen när hon backar in mot den. Det genomskinliga tyget döljer ingenting av fittan, men där hon ligger tycker hon att det framhäver hennes syndiga sexualitet. Hon tillåter sig att känna ett ögonblicks triumf. Ja, då spelar det mindre roll, för då är hon i sanning våta_linda…

Sommarjobbet del 12

Eva hade redan kommit och kaffet var redan klart. Nu hade hennes korta klänning åkt upp en bra bit på låren. Håret var kort och pojkklippt fyllt med gråa stänk.
—————————————
Dagen efter gick jag till jobbet precis som vanligt trots mitt inre kaos.
En mörkgrön Golf stod snett på trottoaren. Sen, läpparna om ollonet, som en dröm. Ett ilsket, torrt och högt ljud.
-okej då, Kalle, det är dig jag vill ha tag i. Brösten var proportionella, en bred bak med platt mage och starka ben. Hennes vackra händer lekte med bröstvårtorna samtidigt som Evas tunga gled omkring mellan hennes ben och slickade så att hon fick orgasm på mindre än en minut. Hon sög, slickade och blåste om vart annat i ett tempo som hela tiden pågick likt tid som går. Eva tittade upp, kvinnan nickade, lutade sig bakåt och gav sig iväg.

Det är en härlig syn där du står och jag smeker min kuk. Du juckar emot mitt finger allt snabbare och hårdare och jag tar fram min kuk. jag ställer mig upp och kommer fram till ditt ansikte, du står fortfarande på alla fyra på pallen med mitt finger i din bak. jag slår lite lätt med kuken mot dina kinder innan du lyckas få fast den med munnen och börjar suga. Du höll handen kupad under kuken och allt som rann ner från den samlades i din hand. Jeansen sitter verkligen fint på dig och jag känner hur kuken växer i mina byxor. Jag tittar på dig på håll och ber dig vända dig om. Jag pressar in lite av tungan, och du putar ännu mer med stjärten så jag verkligen ska komma åt, du börjar jucka mot mitt ansikte och jag pressar ett finger mot stjärt hålet.

Jag tyckte det var underbart att höra hur ljuden förändades i samband med vad jag gjorde. Aha!
Du får välja om du vill ha mig eller Emma, sa jag.Jag tog det iallafall som en komplimang.Emma krulligt hår, tjej, lugg, söta Emma? Var det mig hon onanerat till i sin fantasi. Pontus?
-Tur att du inte fastnade, svarade jag lite ironiskt med tanke på vad jag sett.
-Du har dom med hjärtan på, sa hon och log mot mig. Du kan ju fortsätta leka fingerleken också. Det kändes så förbjudet men var så skönt. Det var så sexigt att se henne med slutna ögon och hur känslan utspelade sig i hennes ansikte.

Söndageftermiddag med risbastu

Du beter dig som en liten jäntunge och sådana ska ha smisk på stjärten. Du är alldeles för stor för sådana barnsligheter!” Förstår du vad jag säger?”

Inne i arbetsrummet drar pappa ut stolen bakom skrivbordet och ställer den mitt på golvet, kavlar upp skjortärmen och sätter sig på stolen med agaboken i handen. Linda nickar.Han kanske inte är hemma så mycket i veckorna men han känner ändå ett stort ansvar för att Linda växer upp till en ansvarsfull ung kvinna och ibland behöver han ta riset till hjälp. Dessutom fick hon bakläxa på uppsatsen igår och hon slarvade med städningen av sitt rum igår.”

