På morsans jobb – del 2

Hon släpper taget om mina läppar och låter ett tyst stön glida över sina. När vi båda har fått på oss det vi vill, så stannar vi upp och ser varandra i ansiktet. Hon för kuken mot sina blygdläppar, rör den fram och tillbaka över dem, vilket får mig att rysa till, för det är så skönt. tillsammans. Hon är sekunden själv ifrån att komma. Jag känner hur kuken glider längs hennes slidväggar, nedåt tills den når öppningen. Hon drar hela min kropp ner en bit, så jag kommer att sitta halvsvankande i soffan, innan hon sedan reser sig upp och ställer sig över mina ben, för att sedan krypa upp i soffan och sedan gränsla mig.

Jag, flickvännen & tvillingsyrran

Jag tog tag i henne bakhuvud och pressade in kuken så den gled ner i halsen på henne några gånger och hon chippade efter anda vid dom få tillfällen som gavs.Ställde mig på huk bakom Amanda och börja smeka med ollonet emot en liten öppning. Jag kasta en blick på klockan och den hade hunnit bli 02.00 redan. Då klarade jag inte av mer utan jag började spruta. Du skulle inte röra henne sa du. På vägen dit så satt jag och fantisera lite om strippdansen jag hade fått under natten och jag var fortfarande väldigt kåt.Men jag hade aldrig funderat på att få nåt utlopp för den fantasin förrän ikväll när jag såg hur båda var nära att däcka. Jag smekte henne lite i ansiktet och kysste henne lite.

Jag la mig ner nu och fick direkt Emelie ner mellan benen på mig och hon börja sug stenhårt direkt och Amanda stod på alla fyra vid sidan av mig och kysste mig samtidigt som min hand gled mellan benen på henne och två fingrar direkt upp i fittan på henne, både jag och Amanda stönade så stenhårt så jag tror det gjorde Emelie mer upphetsad för ju mer vi stönade desto snabbare sög hon. Började cama med en tjej som jag hade snackat med rätt mycket förut och vi började visa varan lite saker och hon bjöd på en strippdans i camen men som betalning fick jag sitta och onanera i camen samtidigt som hon lekte för mig.

