Eftersom det i våran klass var en kille som var ett par år äldre än oss och hade körkort (vi andra var bara 17år just då) så flängde vi runt en hel del i trakterna. Jag satte mig upp emot henne och omfamnade henne och sekunderna senare såg gick det för henne.
Jag fick en djup kyss, innan hon gränslade mitt huvud och böjde sig ner mot min kuk.
Visst, svarade jag och följde snabbt efter henne ut. Hennes bröstvårtor avtecknades tydlig mot tyget trots att hon hade både bikinibehå och baddräkt på sig.

Han “skämtade” lite om sina erfarenheter, och som alltid när jag blir kåt, kunde jag inte hålla käften.
Jag kunde nästan känna hans kåthet enda hit, och kände mig tvungen att svara.
– Skriv något som ger den effekten då?
Skrattande undrade jag om han var klar med muntliga provet, eller om det krävdes mer oralt..?
– Kom hit så går alla dina drömmar i uppfyllelse!
– Ja, åhja!


Vems är munnen?

– Åhh, ja…

– Mmm, jag skulle gärna varit hos dig och hjälpt dig!

– Mer oralt! Han skrev det jag tänkte.

– Och det innebär…?

– Ja, bara din!

Kampen för mig del 2

– Fint! Undrade han försynt. Lite stelt kom han på fötter, tog mig i handen och ledde in mig i sovrummet. Gjorde mig beredd att dra undan huvudet, men han tryckte ner mig igen. Dom glodde på mig, undrade nog vad jag hade där att göra.
– Ta för dig du bara. Dom sköna känslorna kom tillbaka. Nu skulle jag i alla fall få ut något av det. Jag tyckte att det luktade lite unket, som det kan göra ibland hos äldre, men jag sa inget utan la mig lydigt på sängen.
– Det är inga problem, jag har ingen brådska.
– Underbart!

