Exakt klockan tre kommer hon in genom dörren. Vi kramar om varandra. Mamma smeker min kind igen.
«Mamma älskar sin pojke»
«Pojken älskar sin mamma»
Vi trycker varandras händer tills det nästan gör ont. Vi hade en hel helg att njuta av varandras sällskap den här gången. Jag slog av tändningen och la solglasögonen i fodralet, putsade snabbt av instrumentbrädan och alla paneler med en rengöringsduk. Bara en sekund.

Uppvaknandet

Jag tryckte och smekte på hans härliga lilla rumpa och hans andhämtning ökade med varje juck och det var hemskt spännande att inte veta var detta skulle leda, vi bara njöt av den här härliga situationen.
Han kröp upp mot mig i sängen och lade sig på nytt över mig i missionärsställningen och jag slog mina
Lår om hans rygg på nytt.
Väl rätt tryckte han sig millimeter för millimeter längre och längre in i mig och jag trodde jag skulle spricka för så kändes det, det gjorde ont men samtidigt var jag så upphetsad att jag inte brydde mig om hur ont det gjorde nu ville jag bara ha honom inne i mig så fort som möjligt och tryckte plötsligt emot och då for hans banan nästan ända in till roten, då trodde jag att min sista minut var kommen.
Jag öppnade dörren och han steg in i hallen
– Du vet moster gick till jobbet nyss så jag kände mig lite ensam, log han
– Mmm, ja me, din moster åkte för en timme sen
– Du, jag lånar duschen, måste fräscha upp mig lite, ska vi dra och bada sen, undrade han
– Ja…det gör vi, ska bli härligt, svarade jag och fick plötsligt en pirrande känsla i kroppen
Ute var det inte direkt något badväder, det var molnigt och snart skulle det nog börja regna men det gjorde inte oss något för vi älskade att bada när det regnade det hade vi gjort flera gånger.
Plötsligt slutade han kröp upp och satte sig grensle över mitt bröst så att hans stora penis hamnade
Mitt framför min varma mun.
Jag tänkte att han måste ha blivit helknäpp men kunde nästan förstå honom lite då jag några månader tidigare blivit tagen för att vara tjej på T centralen i Stockholm, då hade jag blivit nypen i stjärten av en främmande man som senare ursäktade sig då han såg att jag var kille.
Jag slog mina ben runt Görans rygg och kramade honom hårt då han sakta började jucka och jag kände
Hur hans penis som nu blivit hård spände mot mina skinkor vid varje juck.
Jag var som i dvala men kom plötsligt på att nån kunde hitta oss i detta läge och det vore inte direkt önskvärt.
Där i husvagnen kände jag mig nu så säker och ville nu släppa lös alla mina känslor.

”Tänk att så desperata, djuriska och brutala män, kan vara så ömma och kärleksfulla”, tänkte hon.
I detsamma sprutade Cienus över hennes ansikte. För varje gång den långa svarta lemmen gled ur henne, glänste den av Naxtas kåtsafter. För Mystis var det ansiktslösa manskroppar.

-Befria honom!

ett glas rött i juli

Jag ville inte visa för de andra på perrongen att jag var lycklig som äntligen fått chansen att träffa dig. Ingenting ångrade jag och inte heller hon. Jag såg att du hade köpt mitt favoritvin och förstod att vi nu i kväll skulle kunna bli rejält berusade.

Du öppnade dörren och innan jag klivit in i din hall gav du mig en stor och hård kram. Mina tankar flög i väg och jag ville bara ge mig hän och låtas förföras av henne. Jag känner också så för dig. Vi tittade på varandra en kort stund och hon tog min hand och kramade den hårt i sin. – Kyss mig, sa hon och nästa sekund fick jag känna hennes mjuka tungspets lekandes med min. Jag ställde henne på alla fyra och särade på hennes skinkor och slickade henne hela vägen från hennes klitoris till hennes rygg. Vi lekte en lek med varandras kroppar, och vid det här laget var vi båda så upphetsade att vi inte kunde hålla oss längre. Jag tog tunnelbanan de tre stationerna som höll oss isär och när jag klev av kände jag ett pirr i hela kroppen. Doften av hennes kropp fick mig att bara vilja ha mer. Vi brann tillsammans igen. Jag vill bara inte att vi ska ångra något av det här imorgon. Vill du ha mera vin?

Kryssning med min älskade

Genom bara våra handflators beröring känner vi intim kontakt.
”Du, jag måste bara fråga…”
Hon dröjer och drar på orden i en evighet tycker jag innan hon fortsätter. Den busiga frisyren passar till din strama, resliga figur och prydliga outfit. Undrande bligar jag mot badrummet. Du kan nog vara helt lugn.”
”Jag gick…estet.”
”Jaha, ja, jo, kanske det, det tänkte jag inte på. Var kan jag ha sett dig förut?”