Jag visste inte riktigt om det jag gjorde var rätt tills jag hörde honom säga dom magiska orden. Han tog försiktigt min hand och jag märkte att jag började handsvettas men regnet gjorde att han inte märkte något. Jag och min familj var på en trevlig camping med husvagn och skulle vara där sommarlovet ut, det var andra året vi var där.
Där låg jag i hans säng naken och kåt och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Sommaren innan hade jag träffat en kille som hette Jonas. Jag stönade och blundade tills jag kännde att han stoppade in kuken i mig. det gick sakta tills han började jucka. Och jag gjorde som han sa till mig.Jag kännde redan att jag började bli en aning kåt när han drog ut tungan och slickade ovanför min byxlinje.

Syndigt möte

Låter tungan fara runt över din fitta medan fingrarna börjar jucka i dig. Efter en stund viker jag undan grenen och blottar helt dina nakna läppar.
”Jaha ja.” Du går längs hyllorna och studerar filmerna. Plötsligt märker jag hur någon går bakom mig. Det är en stor, gammal lägenhet men parkettgolv och med minst fyra meters takhöjd.

Ett par droppar kåtglans rinner ur mynningen på toppen. Han läste åter lappen.Fundersamt såg ha sig omkring, var kan den där Yvonne varit gömd? Yvonne böjer sig fram och tungan vispar runt Anders bröstvårtor, hennes långa väldoftande hår kittlar Anders lätt. Jag bor bakom kurvan, på onsdag är jag ensam i huset… Det bultar i staken som trycker mot Yvonnes hårbeklädda kulle. Han är stenkåt nu och han knådar girigt Yvonnes båda skinkor. Dom flåsar och stönar i takt, Det killar och ilar i hela Anders kropp. Hennes händer smekte Anders rygg och naglarna rispade lätt i huden. Så skönt att bara ligga still en stund i solskenet, efter en stunds tystnad vänder sig Yvonne mot Anders. Hon har hälarna tryckta mot hans rygg, när Anders formar sin tunga till ett rör runt klittan och lirkar den fram och tillbaks går det för henne. Yvonne är still och låter underlivet rotera, hon kysser Anders över hela ansiktet och hennes långa härliga hår kittlas. tänkte Anders och han var tvungen att rätta till kuken som låg obekvämt, den stod för fulla segel och putade i dom tunna shortsen.Han lade lappen åt sidan och började sin färd hemåt. timmarna och milen flöt, tanken på den främmande kvinnan gnagde oavbrutet i huvudet.
Han visste varåt huset skulle ligga och närmade sig med största försiktighet.

