Hon är lång och slank och har knähöga svarta stövlar med en fruktansvärt hög klack på.

-Ja madame, svarar Maria svagt.

-Tack så mycket Madame, säger mannen.

När mannen piskat hennes plågade bröst 30-40 ggr så frågar han kvinnan om hon är nöjd.

-Ja, Madame, hur vill Madame att slaven skall tysta henne.Han höjer handen och rappar med fruktansvärd kraft över kvinnans surrade bröst.

-Då har vi auktion på våra medlemmar, vilket innebär att den som betalar mest för en slyna eller slav får disponera denna i tolv timmar, och göra vad dom vill, därefter är det ny auktionsrunda, fortsätter rektorn.

När jag kommer fram ser jag en kvinna i gummihuva som står på knä med händerna på sina knän och vitt särade ben. Samtidigt som hon njuter av att plåga andra medlemmar av lägre rang.

Händer börjar räckas upp och kön blir genast lång.

Första natten

Drygt två timmar senare hade de sett på filmen och ätit pizzorna, druckit varsin öl och även hunnit med en påse mikrovågspopcorn. Biljetten tog han ur ett kuvert med hans namn skrivet på i Fredriks mammas handstil.
– “Det är en sådan där pizza med ägg på, eller hur?” sa Fredrik.
– “Vad gör vi då?”
Fredrik visste att Erik hade ett fast jobb med en hyfsat bra lön men han kunde ändå inte begripa hur Erik hade råd att köpa så mycket DVD-filmer eller hur han kunnat ha råd med hemmabio-anläggning, komplett med en 42 tums plasma-TV. En annan gång kanske” skrattade Fredrik.

Snart har jag förlorat mig i erotiska fantasier om hur min unga, stora, härliga älskare sitter i badet med mig. Men i ögonvrån har jag koll på Den Gigantiska, DG, som jag valt att kalla honom här. Klädd som jag är och med den utstrålning av sex som jag har i kväll så slänger dom sig i det närmaste över mig. Under tiden ser jag honom djupt i ögonen och låter min andra hand sakta röra sig upp och ner, upp och ner. Han sätter i det närmaste drinken i vrångstrupen och sedan släpper han ytterst ovilligt mig med blicken ens för några sekunder. Försiktigt börjar jag med att smeka det hårda utanpå byxorna och DG är inte sen till att hasa ner lite i soffan så jag kommer åt lättare. Han stönar högt, sträcker sig efter mig, tar tag i nacken och för mitt ansikte intill sitt, så vi kan kyssas. Jag rör mig mot hans hand och stönar av njutning och lite av spänning, samtidigt som jag iakttar hans ansikte. Medan jag smider planer, tex om vad jag ska ha på mig, tar jag ett härligt jakuzzibad.

Henne

Hon slängde mina svarta stringtrosor på golvet, satte sig gränsle över mig, knäppte upp knapparna till min skjorta och såg mina stora bröst titta fram från min svarta push-up Bh.började han
jag kände att min kåthet från tidigare idag inte var fulländad, jag ville ha kuk. Den svarta klänningen smed sig runt hennes former och jag visste att hennes rumpa inte heller var att leka med. Jag och min pojkvän, men det finns alltid ett tredje hjul. Även om jag lämnat mina homosexuella fantasier i dåtiden så kände jag ändå mycket attraktion till tjejen som lärt mig älska med en annan kvinna, lärt mig älska en annan kvinna på ett sätt man inte älskar en vän. Hon kan verkligen läsa mina tankar, det var det ända som fanns i mitt huvud. Hennes fitta var våt som på den gamla tiden. Jag kom, hade jag inte gjort på länge, hade för mycket att tänka på. Jag tog min tänder till hjälp för att öppna hennes spetts Bh, det var länge sen jag öppnade en Bh med tänderna men jag hade snitsen kvar. Jag hade lovat dig att vara evigt trogen och jag svek dig, du var ögonvittne det finns inget jag kan göra åt saken..
Ville så gärna ha dig tillbaka vid min sida. Min pojkvän som jag inte pratat med på några dagar lär inte vara så glad när jag stänger honom ute från allting, från mitt liv, och är ute och träffar… Andra..Hon tog mina ben och drog dem till sig, puttade ned mig på sängen, tog kommandot och började slicka mig till orgasm. Jag tog min hand, förde den från magen och ned mot fittan. Hennes bröst var styva och jag ville bara sätta mig gränsle över dem och känna dem mot min våta fitta. Hon ville vara nära det kände jag, hålla min hand, Känna luften svalka våra heta kroppar.

29 april 2009

Jag var redan plaskvåt från att ha smekt mig själv innan när jag sänkte fittan över hans ansikte. ”Slicka mig nu din jävla horbock”, sade jag. ”Slicka min kåta fitta.”Det kändes som om jag skulle storkna, men jag älskar att ligga på gränsen. Jag kunde se på den att han var störtkåt.Jag tvingade mig själv att ta emot den, älskar egentligen att bli behandlad rått och utan nåd. ”Din lilla slampa”, frustade Anders. ”Tror du jag tänker nöja mig med att bara slicka dig utan att få nåt i gengäld?”Där knuffade jag ner honom på rygg och satte mig grensle över hans bröst. ”Smakade hon gott?”

Han lade sig rakt över mig och tryckte in kuken i min mun. Det blir ingen falsk svartsjuka, men det är klart att jag kan känna ett sting när jag vet att han har gjort nåt med nån annan…

Vi visste båda att jag inte brydde mig ett skvatt om det egentligen, och när jag vände mig om för att återvända till teven var Anders snabbt framme och slet ner mig i sängen igen. Hans mun och tunga smakade fitta och jag spärrade ögonen i honom: ”Har du nu slickat det där jävla ludret du har kontakt med igen?”

