Hans andetag börjar nu bli vildare och stötarna glider in och ut. Det hela blev för mycket för mig, jag ursäktade mig väldigt artigt och gick sakta genom alla gäster och hoppades att ingen skulle märka min väckta lust. Villigt gick jag ner på knä och tog ut min tunga för att snabbt provsmaka, men den var nytvättad. Denna helgen skulle det livas upp i vårt hem. Samtidigt tittade jag upp mot hans blick men han suckade lätt och smekte mig över håret. Det ser ut som jag får gåshud av den sköna behandlingen.

En helg som slavinna – en inledning

När mina händer började vandra nedåt på min Mistress vackra kropp rycker jag till av att en örfil träffar mig på kinden. Fast det hade vi gått igenom från början.
Hennes stränga blick mötte min och jag kunde inte låta bli att slå ner blicken. Det skulle jag inte ha gjort, då jag fick en hård dask på kinden. Skriv gärna om ni vill ha en fortsättning, och vad jag kan förbättra eller förändra.
– Jag lovar att göra precis som du säjer, Mistress sa jag. Ett par svarta stringtrosor med spets, ett svart linne med djup urringning som framhävde mina fasta bröst – och en latexkjol. Sätter du dig på tvären det minsta kan du räkna med otrevligheter!

